De service van een energieleverancier

De service van een energieleverancier

Als u vragen hebt wat betreft de energie die u van een energieleverancier afneemt, is het prettig als u vriendelijk te woord wordt gestaan en als uw vragen beantwoord worden.

U wilt graag serieus genomen worden en u stelt uw vraag niet voor niets. Toch schijnt er nogal wat te schorten aan de vriendelijkheid en de doelgerichtheid van de klantenservice die u te woord staat, al is dit natuurlijk per individu anders. Er zijn ook genoeg mensen die wel een goede ervaring hiermee hebben gehad. 
 
Service gaat ook nog een stapje verder dan u enkel vriendelijk te woord staan. Als u wilt overstappen naar een andere energieleverancier, kan het voorkomen dat u een contract hebt waarin staat dat dit niet kan voor een bepaalde datum. Als u dit echter toch doet, kunt u een boete riskeren.

Dat is erg vervelend en vooral niet iets waar u als klant op zit te wachten. U wilt gewoon de beste service en een goede prijs voor de energie die u afneemt. Wat een geluk als u er bij de overstap achter komt dat uw nieuwe leverancier de boete voor u wil betalen.

Let wel op, want niet ieder energiebedrijf zal hiertoe bereid zijn, al komt het tegenwoordig steeds vaker voor dat dit wel voor u gedaan wordt.  
 
Slechte ervaringen met een energiebedrijf op het gebied van service zal u sneller doen overstappen naar een nieuwe leverancier. Het is dus wel degelijk van belang dat een energiebedrijf zijn best doet om u de beste service te bieden, omdat ze natuurlijk niet willen dat u overstapt naar een concurrent.  

Hoe bespaar je geld

boete riskerenenergieenergieleverancierschorten

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *